“Ildsjæl har omdannet produktionshøjskoles fiskebassin til portugisisk vinkælder”

Artiklen er skrevet i forbindelse med Haraldsted by Night, der finder sted 10. september, hvor du kan besøge Regionals. Oplev og smag unikke portugisiske produkter fra to ukendte regioner med fantastiske produkter: Vine, Olivenolie, Specialiteter, Kropsplejeprodukter.

Salg på dagen med 20% rabat.

Regionals i ny artikel fra SN.dk

Sådan lyder overskriften på den seneste artikel, der er blevet skrevet om Regionals. Du kan læse artiklen på sn.dk.
Vi har udvidet sortimentet af regioner til at inkludere Beira og Alentejo-regionen, og har nu mange flere spændende vine og lokale produkter at byde på.

Haraldsted by Night foregår lørdag d. 10. september mellem kl. 10-16. Regionals holder åbent hus mellem kl. 12-16 på Haraldstedvej 47, 4100 Ringsted.

Besøg Regionals mellem kl. 12-16.